Grupa Hotele Nadmorskie to 3 czterogwiazdkowe obiekty położone na polskim wybrzeżu: Senator - Dźwirzyno, Unitral - Mielno, Lidia - Darłówko Zachodnie. Wspólnie dbamy o zadowolenie naszych Gości, oferując najlepsze rozwiązania na udany urlop nad morzem dla całej rodziny. Zapraszamy cały rok: wakacje, ferie, wiosna, lato, jesień, zima.
Blog
Hoteli NadmorskichOdwiedź bloga naszej sieci i zapoznaj się z wartościowymi publikacjami autorstwa profesjonalistów. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy cenne informacje o wypoczynku w strefie SPA&Wellnes i o atrakcjach dla dzieci w naszych hotelach. Powstała też zakładka “Od kuchni” - tutaj dowiesz się, jak działają restauracje Hoteli Nadmorskich oraz poznasz przepisy na smakowite dania prosto z naszych restauracji. Zapraszamy do lektury!
Regulamin
Hotelu SenatorRegulamin Hotelu SENATOR / Grupy Hotele Nadmorskie.
1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
3. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 15:00 i trwa do godz. 12:00 ostatniego dnia pobytu.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić do godziny 11:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
5. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 – 6:00.
6. W przypadku zarezerwowania pokoju i uiszczenia opłaty za pobyt, Gość hotelowy może wskazać na swoje miejsce inną osobę, która będzie mogła skorzystać z pokoju hotelowego po uzyskaniu uprzedniej zgody hotelu i dopełnieniu obowiązku meldunkowego.
7. Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7:00 – 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny za osobę dorosłą z cennika dostępnego w Recepcji Hotelu.
8. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym, na osobie innego Gościa, pracowniku hotelu, osobie w nim przebywającej albo też w inny sposób zakłócił spokój lub funkcjonowanie Hotelu.
9. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-851 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
10. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały złożone w sejfie pokojowym lub oddane do depozytu w recepcji Hotelu.
11. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z przepisami art. 849 kc Kodeksu Cywilnego.
12. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres przez Gościa wskazany - na koszt odbiorcy po otrzymianiu takiej informacji. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 2 miesiące.
13. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b) budzenie o określonej godzinie,
c) przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie w czasie
pobytu Gościa w hotelu
d) przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie
w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu
osobistego).
e) dokonywanie rezerwacji w innych hotelach Grupy Hotele Nadmorskie.
14. Zachowanie osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
15. Dzieci na terenie Hotelu powinny być stale pod opieką opiekunów prawnych.
16. W restauracjach, klubie, oraz lobby Goście nie mogą przebywać w nieodpowiednich ubiorach tj. szlafrokach, strojach plażowych, kąpielowych, itp.
17. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić: zakręcenie kranów oraz zamknięcie drzwi, poprzez wyjęcie karty magnetycznej z czytnika. Koszt zniszczenia lub zgubienia karty-klucza wynosi 100 zł.
18. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wchodzących w skład wyposażenia hotelu, powstałe w wyniku jego działania lub zaniechania, jak również działania lub zaniechania osób mu towarzyszących, a także przez niego zatrudnionych.
19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, otwartego ognia, żelazek i czajników elektrycznychi innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia pokoju.
20. Nieskorzystanie z usługi zamówionej przez Gościa, nadal zobowiązuje go do uiszczenia opłaty.
21. We wszystkich pomieszczeniach hotelowych a także na balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów. Złamanie zakazu podlega opłacie w wysokości 1000 zł.
22. Opłata za dodatkowe sprzątanie pokoju związane z nietypowym zabrudzeniem wynosi 500 zł lub wedle oszacowania.
Twój wybór
na urlopSieć Hoteli Nadmorskich to 3 hotele: Senator, Lidia i Unitral. Każdy z nich jest wyjątkowy i każdy oferuje swoim Gościom najwyższej klasy obsługę, komfort wypoczynku oraz wiele możliwości spędzania czasu wolnego. Wejdź na stronę Hoteli Nadmorskich i już teraz wybierz obiekt dla siebie.